fredag 6. juni 2014

Førskoledag og ferieplanlegging

I dag er en sånn dag da alt føles litt rart.
Minstegutten min på 5år er på førskoledag og det føles nesten tomt her hjemme, selv om jeg er vant til at han er i barnehagen til vanlig. Det var heldigvis en stolt gutt som satt ved pulten sin og rakk fint opp hånda, og mammaen og pappaen var vel enda stoltere. (selv om han er den lille babyen vår enda)

Men nå når jeg har litt tid for meg selv kan jeg endelig få planlagt litt ferie. Vi er nemlig så heldig at vi har vunnet en uke ferie på Småbruksdrømmen gjennom bladet Lev Landlig. Vi skal bo der i uken rundt sankthans, og Lev Landlig skal også skrive en artikkel om oss - det blir kjekt.



Når vi er ferdig der tenker jeg at vi reiser en tur til Sverige for å kjøpe litt dill, siden vi likevel er i nærheten da. Jeg savner bla annet Fun light med stevia. Og min samboer vil ha seg mer kjøtt.

Er det forresten noen der ute som vet om noe lurt å kjøpe i Sverige? Noe de har der som de ikke har her, eller noe som er billigere? Tenker i hovedsak på sunne råvarer, helsekost, alternativ mat. Ikke juice/brus/øl etc.

God helg til deg, og kjekt at du kom innom :)
Klemmer fra Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar