søndag 29. juni 2014

Lanserings Giveaway


Dere, i dag lanserer jeg bloggen min for fult, og dere er velkommen til å delta i giveaway! Jeg gir nemlig bort 2 premier til 2 av mine heldige lesere. Og jeg må si, jeg er litt misunnelig selv på de to som vinner, for jeg har så lyst å beholde premiene selv. Men, de skal altså bort :)

Premie nr 1 er Cotton Lights i fargen Coffe, dvs en miks av lys beige, grålig og brun. Lenken er tre meter lang og det er 20 lys på den. Den bruker vanlig stikkontakt.

Premie nr 2 er en støpjernsgryte fra Le creuset. Dette er min favorittgryte - jeg har den i blå. Gryten rommer 4,2 liter, som er perfekt til hjemmelaget suppe (for eksempel min Tomat og linsesuppe), gryterett etc.

Du kan altså vinne en av premiene.
Du melder deg på ved å:

1. Legge igjen en kommentar her på bloggen min
2. Like Grønne Røtter på facebook
3. Abonnere på Grønne Røtters nyhetsbrev
4. Dele dette bildet på facebook, google+ eller din egen blogg

Det er altså mulig å trekke totalt fire lodd.

For å bli med i trekningen av premie nr 2 (Le creuset gryten) må du ha minst to lodd.

Jeg trekker en vinner Søndag den 13.juli, altså om to uker. 

31 kommentarer:

  1. Line Abrahamsen30 juni, 2014 20:28

    Så flotte premier! Jeg tar tre lodd :)

    SvarSlett
  2. Prøver lykken med 3 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  3. Da har jeg gjort alt = fire lodd? Så spennende med nye blogger og her kommer jeg nok til å følge med. Spennende og interessante temaer. lykke til :)
    mvh Elizabet
    embla50@yahoo.no

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott og nyttig premie :) Delt på facebook og google+, Liker på fb, påmeldt nyhetsbrev, så 4 Lykkelodd på meg :) God sommer :)

    SvarSlett
  5. Prøver lykken med fire lodd :)

    SvarSlett
  6. hei!
    Jeg tar to lodd (kommentar + nyhetsbrev) :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  7. Hei, hei! :-)
    Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 4 lodd. Følger, deler, mottar nyhetsbrev og kommenerer. :-)

    Mvh Beate M. Bingen
    Beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  8. Flotte premier. Gleder meg til å bli bedre kjent med bloggen din, men i mellomtiden prøver jeg lykken med 4 lodd. :)

    SvarSlett
  9. Fantastiske premier :D
    deltar med 3 lodd :)

    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  10. Flott giveaway! Deltar med fire lodd

    SvarSlett
  11. 3 lodd på meg, ha en fin dag.
    Mvh
    Tove Edvardsen

    SvarSlett
  12. Flotte premier! Jeg deler på fb og prøver lykken med 2 lodd :) Mvh. lenek77@gmail.com

    SvarSlett
  13. Tar 4 lodd og krysser fingrene! :D Hilsen, Lina mail: linap3(at)yahoo.com

    SvarSlett
  14. Tar 3 lodd jeg ;) Kommentar,liker på fb og nyhetsbrev! Tvi,tvi :)

    SvarSlett
  15. 4 lodd på meg! Krysser fingrene, og gleder meg til å følge bloggen videre :) God sommer!

    SvarSlett
  16. 4 lodd her! God sommer!
    gabrielciur(at)yahoo.com

    SvarSlett
  17. Jeg er med på fire lodd! :)

    Fortsatt god sommer!

    oystein.wolf@getmail.no

    SvarSlett
  18. Jeg trekker fire lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  19. Liker og deler på facebook, og en kommentar fra meg, smil, tusen takk for en så raus giveaway du hoilder og alle ønsker om lykke med bloggen din!
    3 lodd håper jeg på!

    Sommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Sånn gryte har jeg så lyst på, ikke bare er de stilige, men det er jo også utrolig praktisk med en gryte som kan gå rett inn i ovnen :)

    4 lodd på meg :)

    lotielin (at) gmail.com

    SvarSlett
  21. Gratulerer med lansering av bloggen :)
    Kjempe lekre premier du har :)
    jeg trekker 4 lodd :)
    Abonnerer på nyhetsbrev, liker på facebook :)
    Å jeg har delt på Twitter og på Goodle+ :)

    Krysser fingrene og ønsker meg veldig Le Cruise gryten :)
    Den er bare så lekker :)
    Ønsker deg en kjempe fin helg videre og en fantastisk sommer :)
    Å jeg vil selvfølgelig ønske deg all mulig lykke med bloggen :)

    Stor Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Så flotte premier :) Og gratulerer med blogg!! Jeg tar 3 lodd,liker på facebook og deler :) Lykke til videre :)
    Ønsker deg en flott sommer fortsatt :) Klem fra Linda Salvesen, salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  23. To lodd, lykke til med blogg! Heidi@cabdata.com

    SvarSlett
  24. Prøver lykken med to lodd!

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. Jeg trekker tre lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  26. Jeg trekker fire lodd og krysser fingrene! :)

    SvarSlett
  27. 3 lodd! Fin premie! krysser fingrene! :) Hilsen Eivind.veme@yahoo.com

    SvarSlett
  28. Jeg deltar gjerne med fire lodd.

    SvarSlett
  29. Har gjort alt, og delt på Google+ og Facebook.
    Krysser fingrene!! :D
    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. Hei, to lodd :D Kommentar og liker på face :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett