lørdag 19. juli 2014

Noen ganger kan man drømme seg litt bort vel?

I går kveld satt jeg på finn.no for å lete etter hus. Vi er på let etter drømme-småbruket vårt, men foreløpig så ligger alle drømmebrukene på feil sted i forhold til hvor vi ønsker å bo. (Så hvis noen vet om et sted, i Hordaland, helst nord for stord, med et par mål tomt, litt skog og et sjarmerende hus som snart selges, så rop ut) I min finn-leting etter hus gikk jeg inn for å se etter hus i Sverige. Jeg elsker området i Varmland og kunne nok funnet på å flytte dit hadde det ikke vært for at min samboer har jobb her og vi ønsker å være nær familien.

Og hva tror du ikke jeg fant i Varmland i Sverige da? Det skjønneste lille vakre stedet.
Akk, jeg er rent forelsket jeg. Se da: (alle bildene er fra annonsen på finn.no)

Hengekøye OG sjarmerende utskjæringer! *Dåne*

Nærbilde av utskjæringene rundt døren og detaljer på vinduer etc.

Nydelig fargevalg på detaljene!

Se det for deg da, langbord her, ungene som løper rundt, kraftkjelen som putrer på vedkomfyren.

Tømmervegger

Og tømmergulv

 Kjøkkenhagen er også perfekt her. 

Ps. Drømmer du om småbruk? Hvordan ønsker du at det skal være på drømmeplassen din?
Ønsker alle en flott helg :)
Klemmer fra Anita

1 kommentar:

  1. Åååh, så fint! Ja, jeg drømmer også om småbruk - men jeg trenger at det ligger i skogkanten så jeg kan løpe inn i skogen når jeg vil. :)

    SvarSlett