søndag 20. juli 2014

Oppdater bloggadressen!

Jeg vet at noen har brukt www.gronneroetter.no for å komme inn til min blogg. Andre igjen har brukt www.gronneroetter.blogspot.com for å komme til meg. Noen av dere må oppdatere lenken deres.

Jeg har nemlig oppdatert bloggen til eget domene slik at jeg har større kontroll. Du må derfor gå inn via www.gronneroetter.no eller gronneroetter.com nå for å få tilgang til bloggen.

Der har jeg større frihet og jeg har selvsagt et par ekstra ting på lur som kommer snart. Første ut som du kan se nå er at jeg har laget en aktivitetskalender med mange gøye aktiviteter framover. Der kan du nemlig finne en oversikt over messer, festivaler og annet gøy innenfor kosthold, helse, livsstil, interiør og landbruk. Og jeg trenger selvsagt hjelp til å oppdatere den, så vet du om noe som burde vært med må du gjerne sende meg en mail.

Jeg driver også på med et hemmelig prosjekt, som jeg skal fortelle mer om i morgen. Det er kjempespennende, syns jeg - så bare følg med  :D

1 kommentar: